Інформаційна відкритість діяльності соціально -психологічної служби

                                                                                                                                                                                 

                                                             

                                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ  

   Директор Решетилівського    

ЗДО «Ромашка»

____________  Т. Кругова

                                                                                                       

 

План

Заходів щодо проведення Всеукраїнської акції

«16 днів проти насильства»

 

  

Дата

Назва заходу

Відповідальний

Спосіб комунікації

 I.   Робота з дітьми

25.11.2021

 Заняття  з використанням ляльки – персони на тему: «Що робити коли тебе ображають дорослі?»

А. Корячка, соціальний педагог

Заняття з дітьми старшого дошкільного віку

26.11.

2021

Конвенція ООН для дітей у мультфільмах

Т. Найдьон, практичний психолог

А.  Корячка , соціальний педагог

Перегляд мультфільмів з дітьми середнього і старшого дошкільного віку

30.11.

2021

Відео для перегляду: «Мої правила безпеки»,  «Кричи! Біжи! Розкажи!»,  Безпечні та небезпечні дотики», «Розкажи дорослому».

Вихователі старших груп

Перегляд відеоматеріалів

03.12.

2021

Перегляд відеоматеріалів на тему: «Добро - не просто слово» (до Міжнародного дня осіб з інвалідністю)

Т. Найдьон, практичний психолог

А.  Корячка , соціальний педагог

 Перегляд відеоматеріалів з дітьми середнього і старшого дошкільного віку

07.12.

2021

Ігровий тренінг «Крокуємо доріжками добра» (до Міжнародного дня волонтера)

Т. Найдьон, практичний психолог,

А. Корячка, соціальний педагог

Ігровий тренінг

з дітьми старшого дошкільного віку

08.12.

2021

Колективна робота «Долоньки дружби»

Вихователі середніх та старших груп

      Заняття

 

II. Робота з батьками

                                                           Дата

Назва заходу

Відповідальний

Спосіб комунікації

26.11.

2021

Консультація: « Насильство в сімї не злочин? Ламаємо стереотипи»

А. Корячка, соціальний педагог

Viber- спільнота для батьків, блоги спеціалістів

01.12.

2021

Консультація на тему:

« Емоційне благополуччя дитини в сім’ї»

                                              

Т. Найдьон, практичний психолог

 

Viber -спільнота для батьків, блоги спеціалістів

 

02.12.

2021

Консультація: «Внутрішній насильник або чому я кричу на своїх дітей»

А. Корячка, соціальний педагог

Viber -спільнота для батьків, блоги спеціалістів

 

03.12.

2021

Відеоролик для спільного перегляду з дітьми: « Як захистити власну дитину від сексуального насильства»

Т. Найдьон, практичний психолог,

А.Корячка,  соціальний педагог

 

Viber -спільнота для батьків, блоги спеціалістів

06.12.

2021

 

Рекомендації:

Навчаємо своїх дітей

сигналу про допомогу ( як непомітно показати, що ти в біді)

Т. Найдьон, практичний психолог,

А.Корячка,  соціальний педагог

 

Viber -спільнота для батьків, блоги спеціалістів

07.12.

2021

Поради батькам «Навчіть свою дитину правила «Тут мене не торкатися».

Т. Найдьон, практичний психолог

 

Viber – спільнота для батьків  блоги спеціалістів

 

 

 

 

 

Робота з педагогами

Дата

Назва заходу

Відповідальний

Спосіб комунікації

25.11.

2021

Інструктивно – методична нарада про проведення акції «16 днів проти насильства». Перегляд відео з обговоренням «Проти насильства в сімї».

Директор ЗДО

Т.Кругова

Міжособистісна

29.11.

2021

Семінар – практикум «Причини й чинники насильства. Моделювання та обговорення ситуацій»

Т. Найдьон, практичний психолог,

А.Корячка,  соціальний педагог

Міжособистісна

 

02.12.

2021

Памятка: « Корисні ресурси».

А.Корячка,  соціальний педагог

Поширення шляхом використання інтернет – технологій

06.12.

2021

Консультація: «Емоційний комфорт дошкільника як прояв його психічного здоровя»

Т. Найдьон, практичний психолог

 

09.12.

2021

Консультація: « Спалах агресії: що робити, коли дитина бється?»

А.Корячка,  соціальний педагог

Безпосередньо

10.12.

2021

Висвітлення інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ

І.Крамар, вихователь – методист

 

Безпосередньо

 

                                                                                                 

ЗАТВЕРДЖУЮ                                                                                  
Завідувач Решетилівського                                                              
ДНЗ «Ромашка»
____________  Кругова Т.І
 
Заходи проведення акції
« 16 днів проти насильства»
(для дітей)

Дата

Назва заходу

Відповідальний

Спосіб комунікації

Примітка про виконання

26.11.

2020

Проведення тематичного дня « День дівчаток»

Вихователі старших груп

Свято

 

27.11.

2020

Конвенція ООН для дітей у мультфільмах

Практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В

Колективний перегляд мультфільмів

 

30.11.

2020

Тематичні заняття:

«Для всіх вони єдині  -права маленької дитини»

Вихователі старших груп

Заняття

 

03.12.

2020

Перегляд відеоматеріалів на тему: «Добро - не просто слово» (до Міжнародного дня осіб з інвалідністю)

Соціальний педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В

Колективний перегляд відеоматеріалів

 

07.12.

2020

Ігровий тренінг «Крокуємо доріжками добра» (до Міжнародного дня волонтера)

Практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В

Ігровий тренінг

 

08.12.

2020

Арт – терапевтичне заняття «Сімя в образі квітки» (згідно розкладу занять)

Вихователі старших груп

Заняття з образотворчого мистецтва

 

10.12.

2020

Висвітлення інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ

Вихователь – методист

Крамар І.Б.

Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів

 


Заходи проведення акції
« 16 днів проти насильства»
(для батьків)
                                       

Дата

Назва заходу

Відповідальний

Спосіб комунікації

Примітка про виконання

26.11.

2020

Рекомендації: «Простими словами про те, як працює ненасильницьке спілкування в сімї»

Практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В

Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів

 

01.12.

2020

Консультація на тему:

« Емоційне благополуччя дитини в сімї»

Соціальний педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В

Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів

 

03.12.

2020

Відеоролик для спільного перегляду з дітьми: « Як захистити власну дитину від сексуального насильства»

Практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В

Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів

 

04.12.

2020

 

Виставка сімейних колажів « В щасливій родині – щаслива дитина»

Діти старших груп

Виставка

 

7.12.

2020

Консультація на тему: «Що таке булінг та як йому протидіяти»

 

Соціальний педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В

Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів

 

10.12.

2020

Висвітлення інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ

Вихователь – методист

Крамар І.Б.

Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Заходи проведення акції
« 16 днів проти насильства»
(для педагогів)
 

Дата

Назва заходу

Відповідальний

Спосіб комунікації

Примітка про виконання

25.11.

2020

Інструктивно – методична нарада про проведення акції «16 днів проти насильства». Перегляд відео «Проти насильства в сімї».

Завідувач ДНЗ Т.І. Кругова

Безпосередньо (трудовий колектив)

 

27.11.

2020

Семінар – практикум «Алгоритм виявлення і реагування на ситуацію насильства над дітьми»

Соціальний педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В

Безпосередньо

(текст алгоритму розмножити на кожну групу)

 

4.12.

2020

Консультація: «Емоційний комфорт дошкільника як прояв його психічного здоровя»

Практичний психолог Найдьон Т.В.

Безпосередньо

 

9.12.

2020

Консультація: «Гендерна соціалізація дошкільників»

Соціальний педагог Корячка А.В.

Безпосередньо

 

10.12.

2020

Висвітлення інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ

Вихователь – методист

Крамар І.Б.

Безпосередньо

 

 



План заходів
щодо попередження насильства в сім’ї та серед дітей
на 2018 -2019 н.р, 2019 – 2020н.р.

1. Семінар – практикум «Виховання без насильства» (педагоги, листопад 2018 Практичний психолог Найдьон Т.В.);
2. Конкурс дитячих малюнків «Щастя в родині очима дитини» (батьки та діти старших груп жовтень 2019; Педагоги);
3. Поради батькам «Світ має бути без насилля» (батьки , вересень 2018 Практичний психолог Найдьон Т.В.);
4. Консультування батьків на тему: «Попередження насильства в родині» (батьки, Березень; соціальний  педагог Корячка А.В.);
5. Тур батьківських зборів «Юридична відповідальність батьків за скоєння насильства» :
- «Виховання без покарань»;
- «Закон, родина, дитина (моральне і правове виховання в родині)» Батьки Вересень 2019; практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В.);
6. Проведення  заходів до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» (за окремим планом), (діти, батьки, педагоги; листопад, грудень; практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В.);
7. Корекційно – розвивальні заняття «Відкрите серце для добра» (діти старших груп; квітень 2020; практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В.);
8. Перегляд відеоровика «Конвенція ООН дітям про права у мультфільмах» (діти старших груп; квітень 2019; вихователі);
9. Гра з елементами тренінгу «Ми різні, ми рівні, ми – друзі» (діти середніх груп травень 2019; практичний психолог Найдьон Т.В.);
10. Профілактика насильства серед дітей – перегляд мультфільмів «Смішарики», «Світ без насильства» Діти молодших, середніх, старших груп (січень 2020 вихователі);
11. Корекційно – розвивальна гра «Права дітей в українських народних казках» (діти старших груп, лютий 2019 , вихователі);
12. Проведення заходів до Дня захисту дітей (за окремим планом) (батьки, діти 1 червня, вихователі,практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В.);

13. Підготувати і розмістити в інформаційних осередках роздягалок «10 заповідей батькам. Виховуємо без насильства» (практичний психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В.).




План заходів щодо попередження булінгу 
на 2018 -2019 н.р, 2019 – 2020 н.р.

1.  Проведення консультування на тему: « Булінг: причини, методи профілактики, та подолання негативних явищ серед дітей» (педагоги, вересень 2019, практичний психолог Найдьон Т.В.);
2. Проведення тренінгу для вихователів на тему: «Організація та здійснення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу» (педагоги, лютий 2020, практичний психолог Найдьон Т.В.,
соціальний педагог Корячка А.В.);
3. Проведення тренінгу для батьків « Булінг: як розпізнати та що робити?» (батьки, березень 2019 ; соціальний педагог Корячка А.В.);
4. Надання рекомендацій батькам : «Як упередити дитину від знущань у школі» (батьки , травень 2019, психолог Найдьон Т.В.);
5. Проведення розвивального тренінгу « Мультибус» ( діти старших груп, Жовтень 2019 Практичний психолог Найдьон Т.В.
соціальний педагог Корячка А.В.);
6. Проведення занять  «Дерево добра» в контексті Дня добра (діти середніх груп листопад  2019, вихователі);
7. Проведення занять  «Міст миру» в контексті Дня добра (діти старших груп, вихователі);
8. Проведення перегляду та обговорення мультфільмів «Уроки доброти» (діти молодших груп, грудень 2019, вихователі);
9. Проведення корекційно – розвивального заняття «Кожен з нас особливий» (діти старших груп, квітень 2019, соціальний педагог Корячка А.В.).



РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
ЯСЛА-САДОК «РОМАШКА»
вул. Шевченка, 8, с. Решетилівка, Полтавська обл. 38400, тел. (05363) 2-65-39
E-mail: resh.romashka@gmail.com, Web: http://sites.google.com/site/dnzromashka/,
 Код ЄДРПОУ 24393501


Узагальнені дані
про результати досліджень психофізіологічної готовності
дітей 5 – річного віку до навчання у школі 2017 році


Район ( місто ) навчальний заклад Решетилівський ДНЗ я / cРомашка
Кількість  охоплених дітей   53
Кількість співробітників служби, які брали  участь у дослідженні 1
Показники готовності
Використані методики
Рівні

Готовий
Не готовий

1.
Біологічна зрілість (сформованість крупної моторики, мілкої моторики, окостеніння тощо)
53
0

2.
Соціальна (соціальна компетентність,  комунікативні навички, емоційний інтелект)
53
0

Методики на визначення загальної обізнаності.
53
0


3.
4.
5.
6.

Тест фонематичного слуху (Л. О. Кондратенко)
52
1

Зорова пам’ять за методикою «Впізнай фігури»
39
14

Методика «Четвертий зайвий»
51
2

Методика на визначення самооцінки «Сходинки»
51
2




Завідуюча ДНЗ                                    Т.І.Кругова



РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
ЯСЛА-САДОК «РОМАШКА»
вул. Шевченка, 8, с. Решетилівка, Полтавська обл. 38400, тел. (05363) 2-65-39
E-mail: resh.romashka@gmail.com, Web: http://sites.google.com/site/dnzromashka/, Код ЄДРПОУ 24393501






Узагальнені дані
про результати досліджень психофізіологічної готовності
дітей   6 – річного віку до навчання у школі 2017 році

Район ( місто ) навчальний заклад Решетилівський ДНЗ я / c Ромашка
Кількість  охоплених дітей   78
Кількість співробітників служби, які брали  участь у дослідженні 1

Показники готовності
Використані методики
Рівні
Готовий
Не готовий
1.
Біологічна зрілість (сформованість крупної моторики, мілкої моторики, окостеніння тощо)
78
0
2.
Соціальна (соціальна компетентність,  комунікативні навички, емоційний інтелект)
78
0
Методики на визначення загальної обізнаності.
78
0     
Тест фонематичного слуху (Л. О. Кондратенко)
74
4
Зорова пам’ять за методикою «Впізнай фігури»
64
14
Методика «Четвертий зайвий»
72
5



Завідуюча ДНЗ                                 Т.І.Кругова


Звіт
 про діяльність соціального педагога та
 практичного психолога за 2016 -2017 н.р.
№ з/п
Тематика курсів
Місце проведення
Кількість годин
Кількість слухачів
Фахові курси
1.
Соціальний педагог
ПОІППО
72
22
2.
Практичний психолог
ПОІППО
108
24













































Проблемно-тематичні, авторські курси






























































Тематика звернень до фахівців психологічної служби протягом навчального року


____________________________________ район, місто, ОТГ
№ з/п
Тематика звернень
Кількість звернень

до практичних психологів
до соціальних педагогів

З боку батьків:

1.
Стосунки дитини з однолітками
2
7

2.
Готовність дітей до навчання та труднощі у навчанні
57
4

3.
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
17
15

4.
Допомога дітям та сім’ям у складних життєвих ситуаціях
5
11

5.
Адаптація дитини до нового колективу
9
7

6.
Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування навичок здорового способу життя




Інше, а саме:



7.
Виховання, розвиток та навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку



8.
Проблеми поведінки дітей (впертість, підвищена тривожність, сором’язливість)
7
12

9.
Агресивність, жорстокість, насилля з боку дитини
4
3

10.
Дитячі страхи
6
3

11.
Суїцидальна поведінка дитини



12.
Вихід із кризових станів



13.
Втеча дітей із дому



14.
Крадіжки



15.
Шкідливі звички та вживання психотропних речовин



16.
Вплив комп’ютера на розвиток дитини
2
4

17.
Профорієнтація, профдіагностика



18.
Розвиток обдарованих дітей



19.
Статеві стосунки в ранньому віці



20.
Оформлення документів до відповідних установ



21.
Проблеми  у системі «батьки-дитина»



22.
Проблеми  в системі «педагоги-батьки»

1

23.
Проблеми  у системі «педагог-дитина»

3

24.
Особисті та сімейні проблеми



25.
Психологічна готовність до  ЗНО та ДПА



26.
Адаптація внутрішньо переміщених осіб



З боку педагогів:

1.
Асоціальні прояви у поведінці учнів



2.
Готовність до навчання та труднощі у навчанні
13


3.
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
8
3

4.
Допомога дітям та сім’ям у складних життєвих ситуаціях

12

5.
Психологічний клімат педагогічного колективу




Інше, а саме:



6.
Особливості розвитку пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери дитини
11


7.
Виховання, розвиток та навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку
7


8.
Міжособистісні стосунки дітей



9.
Вплив телебачення, комп’ютера, інтернет-мереж на розвиток дитини
3
4

10.
Проблеми лідерства в колективі дітей



11.
Дитячі страх, тривожність
9


12.
Психо-сексуальний розвиток дитини та статеве виховання



13.
Адаптація дитини до умов навчання та колективу



14.
Жорстокість дітей, проблеми насилля серед дітей



15.
Психологічний клімат у класі



16.
Адаптація внутрішньо переміщених осіб



17.
Суїцидальні роздуми дитини



18.
Шкідливі звички та вживання психотропних речовин



19.
Виявлення обдарованих дітей



20.
Підготовка дітей до ЗНО,  ДПА



21.
Проблеми в системі «педагог-дитина»



22.
Проблеми в системі «педагог-батьки»



23.
Проблеми в системі «педагог-педагог»



24.
Проблеми в системі «педагог-керівник»



25.
Адаптація молодих спеціалістів



26.
Атестація педагогічних кадрів
4


27.
«Професійне вигорання» педагога



28.
Складання психолого-педагогічної характеристики
13


29.
Проблеми, пов’язані з організацією навчально-виховного процесу



30.
Особисті проблеми педагогів



З боку дітей:

1.
Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій



2.
Професійне самовизначення



3.
Стосунки з однолітками



4.
Допомога дітям та сім’ям у складних життєвих ситуаціях




Інше, а саме:



5.
Проблеми шкільної неуспішності



6.
Адаптація дитини до умов навчання та колективу



7.
Проблеми  у системі «батьки-дитина»



8.
Проблеми в системі «педагог-дитина»



9.
Психо-сексуальний розвиток дитини та статева поведінка



10.
Підготовка до ЗНО та ДПА



11.
Дружба, кохання



12.
Суїцидальні роздуми дітей



13.
Релігія, віра



14.
Розвиток творчих здібностей



15.
Адаптація внутрішньо переміщених осіб



16.
Насильство щодо дитини



17.
Вихід із кризових станів



18.
Крадіжки



З боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо):

1.
Допомога дітям та сім’ям у складних життєвих ситуаціях

5

2.
Професійне самовизначення дітей



3.
Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів




Інше, а саме:



4.
Запити з судових органів, прокуратури



5.
Участь у роботі  координаційної ради, комісії з питань захисту неповнолітніх



6.
Особисті проблеми громадян



7.
Співпраця з ПМПК



8.
Співпраця з кримінальною міліцією



9.
Співпраця з центрами соціальних служб



10.
Співпраця з молодіжними громадськими організаціями



11.
Проблеми насилля в сім’ї громадян

1

12.
Робота зі студентами ВНЗ ІІІ-ІV р.а.



13.
Міський центр зайнятості



14.
Проблеми всиновлення, опікунства

2

15.
Адаптація внутрішньо переміщених осіб



16.
Співпраця з  військовими комісаріатами






Зведені дані по роботі фахівців психологічної служби з батьками
(за напрямами діяльності та категоріям)
_____________________________________ район, місто, ОТГ
напрямки роботи
індивідуальна діагностика
індивідуальне консультування
групова діагностика
групове консультування
проведення ділових ігор, тренінгів
психологічна просвіта
відвідування за місцем роботи
             фахівці
охоплено осіб
затрачено годин
охоплено осіб
затрачено годин
охоплено осіб
затрачено годин
охоплено осіб
затрачено годин
охоплено осіб
затрачено годин
охоплено осіб
затрачено годин
охоплено осіб
затрачено годин
практичні психологи


56
40
42
13




137
41
3
9
соціальні педагоги


48
41
34
14
73
18
17
7


3
9


Навчально-методичні, наукові, інформаційні розробки працівників кабінету, центру, відділу
____________________________________ область
№ з/п
Бібліографічний опис розробки
Анотація
Цільова група
Кількість примірників
1.
Проект "Робота з сім'ями, які потрапили у складні життєві обставини", автори А.В. Корячка - соціальний педагог, Т.В. Найдьон - практичний психолог
Проект спрямований на створення для дитинив кожній сім'ї  умов для повноцінного і комфортного розвитку, шляхом кропіткої щоденної роботиз батьками та особами, що іх замінюють.
Практичні психологи, соціальні педагоги, вихователі ДНЗ, класні керівники ЗОШ

















Комментариев нет:

Отправить комментарий