ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Решетилівського
ЗДО «Ромашка»
____________ Т.
Кругова
План
Заходів щодо проведення Всеукраїнської
акції
«16 днів проти насильства»
Дата |
Назва заходу |
Відповідальний |
Спосіб комунікації |
|
I. Робота з
дітьми |
||||
25.11.2021 |
Заняття з використанням ляльки – персони на тему:
«Що робити коли тебе ображають дорослі?» |
А. Корячка,
соціальний педагог |
Заняття з дітьми
старшого дошкільного віку |
|
26.11. 2021 |
Конвенція ООН
для дітей у мультфільмах |
Т. Найдьон,
практичний психолог А. Корячка , соціальний педагог |
Перегляд
мультфільмів з дітьми середнього і старшого дошкільного віку |
|
30.11. 2021 |
Відео для
перегляду: «Мої правила безпеки»,
«Кричи! Біжи! Розкажи!»,
Безпечні та небезпечні дотики», «Розкажи дорослому». |
Вихователі
старших груп |
Перегляд
відеоматеріалів |
|
03.12. 2021 |
Перегляд
відеоматеріалів на тему: «Добро - не просто слово» (до Міжнародного дня осіб
з інвалідністю) |
Т. Найдьон,
практичний психолог А. Корячка , соціальний педагог |
Перегляд відеоматеріалів з дітьми середнього
і старшого дошкільного віку |
|
07.12. 2021 |
Ігровий тренінг
«Крокуємо доріжками добра» (до Міжнародного дня волонтера) |
Т. Найдьон,
практичний психолог, А. Корячка, соціальний
педагог |
Ігровий тренінг з дітьми
старшого дошкільного віку |
|
08.12. 2021 |
Колективна
робота «Долоньки дружби» |
Вихователі
середніх та старших груп |
Заняття |
|
II. Робота з батьками
Дата |
Назва заходу |
Відповідальний |
Спосіб комунікації |
26.11. 2021 |
Консультація:
« Насильство в сім’ї не злочин? Ламаємо стереотипи» |
А.
Корячка, соціальний педагог |
Viber- спільнота для батьків, блоги
спеціалістів |
01.12. 2021 |
Консультація
на тему: «
Емоційне благополуччя дитини в сім’ї» |
Т.
Найдьон, практичний психолог
|
Viber
-спільнота для батьків, блоги спеціалістів
|
02.12. 2021 |
Консультація:
«Внутрішній насильник або чому я кричу на своїх дітей» |
А.
Корячка, соціальний педагог |
Viber
-спільнота для батьків, блоги спеціалістів
|
03.12. 2021 |
Відеоролик
для спільного перегляду з дітьми: « Як захистити власну дитину від
сексуального насильства» |
Т.
Найдьон, практичний психолог, А.Корячка, соціальний педагог
|
Viber
-спільнота для батьків, блоги спеціалістів |
06.12. 2021
|
Рекомендації:
Навчаємо
своїх дітей сигналу
про допомогу ( як непомітно показати, що ти в біді) |
Т.
Найдьон, практичний психолог, А.Корячка, соціальний педагог
|
Viber -спільнота
для батьків, блоги спеціалістів |
07.12. 2021 |
Поради
батькам «Навчіть свою дитину правила «Тут мене не торкатися». |
Т.
Найдьон, практичний психолог
|
Viber – спільнота для батьків блоги спеціалістів |
Робота з педагогами
Дата |
Назва заходу |
Відповідальний |
Спосіб
комунікації |
25.11. 2021 |
Інструктивно –
методична нарада про проведення акції «16 днів проти насильства». Перегляд
відео з обговоренням «Проти насильства в сім’ї».
|
Директор ЗДО Т.Кругова |
Міжособистісна |
29.11. 2021 |
Семінар –
практикум «Причини й чинники насильства. Моделювання та обговорення ситуацій»
|
Т.
Найдьон, практичний психолог, А.Корячка, соціальний педагог |
Міжособистісна
|
02.12. 2021 |
Пам’ятка: « Корисні ресурси». |
А.Корячка, соціальний педагог |
Поширення шляхом
використання інтернет – технологій |
06.12. 2021 |
Консультація:
«Емоційний комфорт дошкільника як прояв його психічного здоров’я» |
Т. Найдьон,
практичний психолог |
|
09.12. 2021 |
Консультація: «
Спалах агресії: що робити, коли дитина б’ється?» |
А.Корячка, соціальний педагог |
Безпосередньо |
10.12. 2021 |
Висвітлення
інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ |
І.Крамар, вихователь
– методист
|
Безпосередньо |
ДНЗ «Ромашка»
____________ Кругова Т.І
Заходи проведення акції
« 16 днів проти насильства»
(для дітей)
Дата |
Назва заходу |
Відповідальний |
Спосіб комунікації |
Примітка про
виконання |
26.11. 2020 |
Проведення
тематичного дня « День дівчаток» |
Вихователі
старших груп |
Свято |
|
27.11. 2020 |
Конвенція
ООН для дітей у мультфільмах |
Практичний
психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В |
Колективний перегляд мультфільмів |
|
30.11. 2020 |
Тематичні
заняття: «Для
всіх вони єдині -права маленької
дитини» |
Вихователі
старших груп |
Заняття |
|
03.12. 2020 |
Перегляд
відеоматеріалів на тему: «Добро - не просто слово» (до Міжнародного дня осіб
з інвалідністю) |
Соціальний
педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В |
Колективний перегляд відеоматеріалів |
|
07.12. 2020 |
Ігровий
тренінг «Крокуємо доріжками добра» (до Міжнародного дня волонтера) |
Практичний
психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В |
Ігровий тренінг |
|
08.12. 2020 |
Арт
– терапевтичне заняття «Сім’я в образі
квітки» (згідно розкладу занять) |
Вихователі
старших груп |
Заняття з образотворчого мистецтва |
|
10.12. 2020 |
Висвітлення
інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ |
Вихователь
– методист Крамар
І.Б. |
Viber, сайт ДНЗ та
блоги спеціалістів |
|
Заходи проведення акції
« 16 днів проти насильства»
(для батьків)
Дата |
Назва заходу |
Відповідальний |
Спосіб комунікації |
Примітка про
виконання |
26.11. 2020 |
Рекомендації:
«Простими словами про те, як працює ненасильницьке спілкування в сім’ї» |
Практичний
психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В |
Viber,
сайт ДНЗ та блоги спеціалістів |
|
01.12. 2020 |
Консультація
на тему: «
Емоційне благополуччя дитини в сім’ї» |
Соціальний
педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В |
Viber, сайт ДНЗ
та блоги спеціалістів |
|
03.12. 2020 |
Відеоролик
для спільного перегляду з дітьми: « Як захистити власну дитину від
сексуального насильства» |
Практичний
психолог Найдьон Т.В., соціальний педагог Корячка А.В |
Viber, сайт ДНЗ
та блоги спеціалістів |
|
04.12. 2020
|
Виставка
сімейних колажів « В щасливій родині – щаслива дитина» |
Діти
старших груп |
Виставка |
|
7.12. 2020 |
Консультація
на тему: «Що таке булінг та як йому протидіяти»
|
Соціальний
педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В |
Viber,
сайт ДНЗ та блоги спеціалістів |
|
10.12. 2020 |
Висвітлення
інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ |
Вихователь
– методист Крамар
І.Б. |
Viber, сайт ДНЗ та блоги спеціалістів |
|
Заходи проведення акції
« 16 днів проти насильства»
(для педагогів)
Дата |
Назва заходу |
Відповідальний |
Спосіб
комунікації |
Примітка про
виконання |
25.11. 2020 |
Інструктивно
– методична нарада про проведення акції «16 днів проти насильства». Перегляд
відео «Проти насильства в сім’ї». |
Завідувач
ДНЗ Т.І. Кругова |
Безпосередньо (трудовий колектив) |
|
27.11. 2020 |
Семінар
– практикум «Алгоритм виявлення і реагування на ситуацію насильства над
дітьми» |
Соціальний
педагог Корячка А.В., практичний психолог Найдьон Т.В |
Безпосередньо (текст
алгоритму розмножити на кожну групу) |
|
4.12. 2020 |
Консультація:
«Емоційний комфорт дошкільника як прояв його психічного здоров’я» |
Практичний
психолог Найдьон Т.В. |
Безпосередньо |
|
9.12. 2020 |
Консультація:
«Гендерна соціалізація дошкільників» |
Соціальний
педагог Корячка А.В. |
Безпосередньо |
|
10.12. 2020 |
Висвітлення
інформації про проведені заходи на сайті ДНЗ |
Вихователь
– методист Крамар
І.Б. |
Безпосередньо |
|
План заходів
щодо попередження насильства в сім’ї та серед дітей
на 2018 -2019 н.р, 2019 – 2020н.р.
План заходів щодо попередження булінгу
на 2018 -2019 н.р, 2019 – 2020 н.р.
№
|
Показники
готовності
Використані
методики
|
Рівні
|
||
Готовий
|
Не готовий
|
|||
1.
|
Біологічна зрілість (сформованість крупної моторики,
мілкої моторики, окостеніння тощо)
|
53
|
0
|
|
2.
|
Соціальна (соціальна компетентність, комунікативні навички, емоційний інтелект)
|
53
|
0
|
|
Методики на визначення загальної обізнаності.
|
53
|
0
|
||
3.
4.
5.
6.
|
||||
Тест фонематичного слуху (Л. О. Кондратенко)
|
52
|
1
|
||
Зорова пам’ять за методикою «Впізнай фігури»
|
39
|
14
|
||
Методика «Четвертий зайвий»
|
51
|
2
|
||
Методика на визначення
самооцінки «Сходинки»
|
51
|
2
|
№
|
Показники
готовності
Використані
методики
|
Рівні
|
|
Готовий
|
Не готовий
|
||
1.
|
Біологічна зрілість (сформованість крупної моторики,
мілкої моторики, окостеніння тощо)
|
78
|
0
|
2.
|
Соціальна (соціальна компетентність, комунікативні навички, емоційний інтелект)
|
78
|
0
|
Методики на визначення загальної обізнаності.
|
78
|
0
|
|
Тест фонематичного слуху (Л. О. Кондратенко)
|
74
|
4
|
|
Зорова пам’ять за методикою «Впізнай фігури»
|
64
|
14
|
|
Методика «Четвертий зайвий»
|
72
|
5
|
Звіт
про діяльність соціального педагога та
практичного психолога за 2016 -2017 н.р.
№ з/п
|
Тематика курсів
|
Місце проведення
|
Кількість годин
|
Кількість слухачів
|
|||
Фахові курси
|
|||||||
1.
|
Соціальний педагог
|
ПОІППО
|
72
|
22
|
|||
2.
|
Практичний психолог
|
ПОІППО
|
108
|
24
|
|||
Проблемно-тематичні, авторські курси
|
|||||||
Тематика звернень до фахівців
психологічної служби протягом навчального року
|
||||||
____________________________________
район, місто, ОТГ
|
||||||
№ з/п
|
Тематика звернень
|
Кількість звернень
|
||||
до практичних психологів
|
до соціальних педагогів
|
|||||
З боку батьків:
|
||||||
1.
|
Стосунки дитини з
однолітками
|
2
|
7
|
|||
2.
|
Готовність дітей до
навчання та труднощі у навчанні
|
57
|
4
|
|||
3.
|
Вікові та
індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
|
17
|
15
|
|||
4.
|
Допомога дітям та
сім’ям у складних життєвих ситуаціях
|
5
|
11
|
|||
5.
|
Адаптація дитини до
нового колективу
|
9
|
7
|
|||
6.
|
Профілактика шкідливих
звичок, залежностей та формування навичок здорового способу життя
|
|||||
Інше, а саме:
|
||||||
7.
|
Виховання, розвиток та навчання дітей з особливостями психофізичного
розвитку
|
|||||
8.
|
Проблеми поведінки
дітей (впертість, підвищена тривожність, сором’язливість)
|
7
|
12
|
|||
9.
|
Агресивність,
жорстокість, насилля з боку дитини
|
4
|
3
|
|||
10.
|
Дитячі страхи
|
6
|
3
|
|||
11.
|
Суїцидальна
поведінка дитини
|
|||||
12.
|
Вихід із кризових
станів
|
|||||
13.
|
Втеча дітей із дому
|
|||||
14.
|
Крадіжки
|
|||||
15.
|
Шкідливі звички та
вживання психотропних речовин
|
|||||
16.
|
Вплив комп’ютера на
розвиток дитини
|
2
|
4
|
|||
17.
|
Профорієнтація, профдіагностика
|
|||||
18.
|
Розвиток обдарованих
дітей
|
|||||
19.
|
Статеві стосунки в
ранньому віці
|
|||||
20.
|
Оформлення
документів до відповідних установ
|
|||||
21.
|
Проблеми у системі «батьки-дитина»
|
|||||
22.
|
Проблеми в системі «педагоги-батьки»
|
1
|
||||
23.
|
Проблеми у системі «педагог-дитина»
|
3
|
||||
24.
|
Особисті та сімейні
проблеми
|
|||||
25.
|
Психологічна
готовність до ЗНО та ДПА
|
|||||
26.
|
Адаптація внутрішньо
переміщених осіб
|
|||||
З боку педагогів:
|
||||||
1.
|
Асоціальні прояви у
поведінці учнів
|
|||||
2.
|
Готовність до навчання
та труднощі у навчанні
|
13
|
||||
3.
|
Вікові та
індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
|
8
|
3
|
|||
4.
|
Допомога дітям та
сім’ям у складних життєвих ситуаціях
|
12
|
||||
5.
|
Психологічний клімат
педагогічного колективу
|
|||||
Інше, а саме:
|
||||||
6.
|
Особливості розвитку
пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери дитини
|
11
|
||||
7.
|
Виховання, розвиток
та навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку
|
7
|
||||
8.
|
Міжособистісні
стосунки дітей
|
|||||
9.
|
Вплив телебачення,
комп’ютера, інтернет-мереж на розвиток дитини
|
3
|
4
|
|||
10.
|
Проблеми лідерства в
колективі дітей
|
|||||
11.
|
Дитячі страх,
тривожність
|
9
|
||||
12.
|
Психо-сексуальний
розвиток дитини та статеве виховання
|
|||||
13.
|
Адаптація дитини до
умов навчання та колективу
|
|||||
14.
|
Жорстокість дітей,
проблеми насилля серед дітей
|
|||||
15.
|
Психологічний клімат
у класі
|
|||||
16.
|
Адаптація внутрішньо
переміщених осіб
|
|||||
17.
|
Суїцидальні роздуми
дитини
|
|||||
18.
|
Шкідливі звички та
вживання психотропних речовин
|
|||||
19.
|
Виявлення
обдарованих дітей
|
|||||
20.
|
Підготовка дітей до
ЗНО, ДПА
|
|||||
21.
|
Проблеми в системі
«педагог-дитина»
|
|||||
22.
|
Проблеми в системі
«педагог-батьки»
|
|||||
23.
|
Проблеми в системі
«педагог-педагог»
|
|||||
24.
|
Проблеми в системі
«педагог-керівник»
|
|||||
25.
|
Адаптація молодих
спеціалістів
|
|||||
26.
|
Атестація педагогічних
кадрів
|
4
|
||||
27.
|
«Професійне
вигорання» педагога
|
|||||
28.
|
Складання
психолого-педагогічної характеристики
|
13
|
||||
29.
|
Проблеми, пов’язані
з організацією навчально-виховного процесу
|
|||||
30.
|
Особисті проблеми
педагогів
|
|||||
З боку дітей:
|
||||||
1.
|
Самовдосконалення,
розвиток власних здібностей і компетенцій
|
|||||
2.
|
Професійне
самовизначення
|
|||||
3.
|
Стосунки з однолітками
|
|||||
4.
|
Допомога дітям та
сім’ям у складних життєвих ситуаціях
|
|||||
Інше, а саме:
|
||||||
5.
|
Проблеми шкільної
неуспішності
|
|||||
6.
|
Адаптація дитини до умов навчання та колективу
|
|||||
7.
|
Проблеми у системі «батьки-дитина»
|
|||||
8.
|
Проблеми в системі
«педагог-дитина»
|
|||||
9.
|
Психо-сексуальний
розвиток дитини та статева поведінка
|
|||||
10.
|
Підготовка до ЗНО та
ДПА
|
|||||
11.
|
Дружба, кохання
|
|||||
12.
|
Суїцидальні роздуми
дітей
|
|||||
13.
|
Релігія, віра
|
|||||
14.
|
Розвиток творчих
здібностей
|
|||||
15.
|
Адаптація внутрішньо
переміщених осіб
|
|||||
16.
|
Насильство щодо
дитини
|
|||||
17.
|
Вихід із кризових станів
|
|||||
18.
|
Крадіжки
|
|||||
З боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо):
|
||||||
1.
|
Допомога дітям та
сім’ям у складних життєвих ситуаціях
|
5
|
||||
2.
|
Професійне
самовизначення дітей
|
|||||
3.
|
Самовдосконалення,
розвиток здібностей та компетенцій учнів
|
|||||
Інше, а саме:
|
||||||
4.
|
Запити з судових
органів, прокуратури
|
|||||
5.
|
Участь у роботі координаційної ради, комісії з питань
захисту неповнолітніх
|
|||||
6.
|
Особисті проблеми
громадян
|
|||||
7.
|
Співпраця з ПМПК
|
|||||
8.
|
Співпраця з
кримінальною міліцією
|
|||||
9.
|
Співпраця з центрами
соціальних служб
|
|||||
10.
|
Співпраця з
молодіжними громадськими організаціями
|
|||||
11.
|
Проблеми насилля в
сім’ї громадян
|
1
|
||||
12.
|
Робота зі студентами
ВНЗ ІІІ-ІV р.а.
|
|||||
13.
|
Міський центр
зайнятості
|
|||||
14.
|
Проблеми
всиновлення, опікунства
|
2
|
||||
15.
|
Адаптація внутрішньо
переміщених осіб
|
|||||
16.
|
Співпраця з військовими комісаріатами
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий