Затверджую
Завідуюча Решетилівським
ДНЗ «Ромашка»
Кругова Т.І. ___________
Індивідуальний освітній план
П. І. дитини
Термін дії: вересень 2020 – травень 2021рік
Освітній напрям: «Дитина в соціумі».
Мета: розвиток соціальних навичок, емоційно – вольової
регуляції та саморегуляції.
Короткострокові
завдання |
Рівень засвоєння |
||
Дата і прогрес |
|||
Вересень
- листопад |
Грудень- лютий |
Березень-
травень |
|
Формувати
позитивну установку на відвідування садка і активне включення дитини в
корекційно-педагогічний процес |
Низький
|
Середній |
Високий |
Розвивати
вміння виконувати елементарні
інструкції вихователя та асистента вихователя за допомогою погляду |
Низький |
Середній |
Високий |
Сприяти встановленню зорового контакту з
дорослими |
Низький |
Середній |
Високий |
Залучати
дитину до гри в парі з іншою дитиною |
Низький |
Середній |
Високий |
Розвивати
вміння виражати емоції за допомогою притаманних дитині реакцій |
Низький |
Середній |
Середній |
Формувати вміння дитини співвідносити
вчинки «добре – погано» (розрізняти
сюжетні малюнки, на яких зображено
поведінку дитини різного характеру) |
Низький |
Середній |
Середній |
Розвивати
вміння ініціювати контакти з іншими дітьми та приймати допомогу від
однолітків та дорослих |
Низький |
Середній |
Високий |
Формувати
відчуття безпеки та довіри до навколишнього |
Низький
|
Середній |
Високий |
Формувати
емоційну сприйнятливість, запобігати негативним
емоціям |
Низький
|
Середній |
Середній |
Розвивати
у дитини знання про безпечну та
небезпечну поведінку |
Низький |
Середній |
Середній |
Затверджую
Завідувач Решетилівським
ДНЗ «Ромашка»
Кругова Т.І. __________
Індивідуальна
програма розвитку
на дитину з
особливими освітніми потребами
1. Загальні відомості:
Прізвище, ім’я, по батькові дитини -
Дата
народження - 09.06.2013
Прізвище,
ім’я, по батькові батьків ( осіб, які їх замінюють) –
Телефон
Адреса
проживання :
Дата вступу до закладу 21.08.2017, група «Барвінок».
2. Відомості про особливості розвитку
дитини
Фізичний розвиток: фізичний
розвиток відповідає віку, на достатньому володіє елементарними навичками
самообслуговування .
Мовленнєвий розвиток: пасивний словник
переважає над активним. Спілкується звукосполученнями, окремими
загальновживаними словами.
Розвиток когнітивної сфери: уповільнені
розумові процеси. У сприйнятті спостерігається значні труднощі ( не розуміє процесу
складання цілого з частин та виділення головного). Концентрація уваги не
тривала, переключення на інші предмети та операції уповільнені. Пам’ять довільна –
більше зосереджена на зовнішніх ознаках предмета, ніж на внутрішніх.
Продуктивна діяльність полягає в наслідуванні.
Розвиток емоційно – вольової сфери: легко
адаптується до нових умов. Доброзичлива. Велике прагнення до спілкування,
особливо з дорослими. Може виявляти вольові зусилля, якщо знає, як діяти й
потребує цієї діяльності. Здатна до співпереживання, емоційного відгуку на
обставини, у яких опинилася інша людина.
Розвиток освітньої діяльності: порушення
пізнавальної діяльності. Знижена розумова працездатність. В освітній діяльності
дитина віддає перевагу музичним заняттям, ліпленню, малюванню.
3. Додаткові освітні та соціальні
потреби дитини.
Наявність
асистента вихователя.
4. Перелік спеціальних і додаткових видів послуг
Додаткові заняття |
Кількість годин на тиждень |
Місце проведення |
Розклад |
Заняття з вчителем-логопедом |
3 |
Група «Сонечко» |
Понеділок, вівторок, четвер |
Заняття з інструктором з фізкультури |
2 |
Спортивна зала |
Вівторок, четвер |
Заняття з практичним психологом |
3 |
Ресурсна кімната |
Понеділок, середа, п’ятниця |
Заняття з соціальним педагогом |
1 |
Ресурсна кімната |
Середа |
5.Освітня програма .
- Програма з корекційно – розвиткової роботи « Корекція
розвитку» для спеціальних
загальноосвітніх навчальних закладів для
дітей із порушеннями мовлення (підготовчий, 1
-4 класи.)
- Освітня програма «Впевнений старт».
-
Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3
до 7 років «Віконечко».
-
Організація корекційно – розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного
розвитку в закладі дошкільної освіти.
-
Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Формування
соціальних навичок».
6. Адаптація та модифікація освітньої
програми:
Назва
адаптації |
Так / Ні |
Примітка |
Пристосування
середовища -
доступність |
Так |
|
-
освітлення |
Так |
|
-
рівень шуму |
Так |
|
-
осередок усамітнення |
Так |
|
Психолого
– педагогічна адаптація |
|
|
-
використання візуального розкладу |
Так |
|
-
індивідуальна предметна допомога |
Так |
|
-
руховий режим |
Так |
|
-
використання заохочень, ситуація успіху |
Так |
|
-
використання засобів концентрації |
Так |
|
Адаптація навчального матеріалу |
|
|
-
засоби альтернативного спілкування |
Так |
|
Модифікація |
|
|
-
індивідуальний зміст матеріалу |
Так |
|
-
значне зниження вимог до виконання завдань |
Так |
|
-
по необхідності, виходячи з ситуації,
брати в молодші групи |
Так |
|
7. Психолого – педагогічна
характеристика дитини:
Дитина народилася 09.06.2013 року в селищі
Решетилівка Полтавської області. Живе у повній родині: тато – _____, мама –
_____ . Має старшу сестру .
Дошкільний навчальний заклад «Ромашка» відвідує з 20.08.2017 року. Процес адаптації
протікав на середньому рівні. Дівчинка фізично розвинена відповідно віку,
частково володіє навичками самообслуговування з допомогою дорослого. Загальна і
дрібна моторика недостатньо розвинені. Пам’ять мимовільна,увага мимовільна,
мислення наочно-дійове.
Відвідування дитячого колективу посприяло позитивній динаміці в розвитку
дитини. Під час занять дівчинка стала зосередженішою, збільшився активний час
роботи. На контакт йде охоче, як з
педагогами, так і з дітьми.
В роботі з дитиною враховується її актуальний настрій та
працездатність, уповільнені розумові процеси, нестійку увагу, тому завдання
діляться на частини. Дитина швидко втомлюється, повільно запам’ятовує та швидко
забуває матеріал. Дівчинка доброзичлива, позитивна, прагне до спілкування,
співпраці.
Сформовані
елементи соціально прийнятої поведінки (дотримання правил організованої
поведінки у дитячому садку).
Дівчинці
подобаються музичні заняття, театралізовані вистави, ліплення,
малювання, а також полюбляє ігри в пісочниці.
Активний словник не відповідає
віку дитини, спостерігається нечітке
промовляння деяких звуків та слів. Дитина
співвідносить ознаки предметів з їх словесними позначеннями, промовляє
ізольовані голосні звуки. Тонка моторика пальців рук, наслідування, розуміння
мовлення на прикладі пальчикових ігор не достатньо сформоване.
Рекомендації команди
психолого – педагогічного супроводу по роботі з дитиною з ООП:
-
корекція порушень емоційно – вольової сфери;
-
корекція пізнавальної сфери;
-
розвиток мовленнєвих процесів, формування вимови ;
-
розвиток та удосконалення моторних функцій (загальної та
дрібної моторики);
-
розвиток навичок самообслуговування;
- формувати соціально прийнятну поведінку.
6. Надані консультації для батьків у
процесі виконання індивідуальної програми
розвитку
Дата |
Тема консультації |
Відповідальні особи |
07.09.2019 |
Необхідність
створення ІПР |
Завідувач |
13.09.2019 |
Ознайомлення
батьків з ІПР дитини та погодження (підпис). |
Практичний
психолог |
04.10.2019 |
Про
шкідливість довготривалого носіння памперсу. |
Медична
сестра |
08.10.2019 |
Дотримання
єдиних мовленнєвих вимог у сім’ї. |
Вчитель
– логопед |
23.10.2019 |
Пізнаємо
навколишнє довкілля разом з дитиною |
Соціальний
педагог |
07.11.2019 |
Які
іграшки підуть на користь вашій дитині |
Вихователь |
10.11.2019 |
Продукти
харчування для зміцнення імунітету дитини |
Медична
сестра |
18.12.2019 |
Здорове
харчування – запорука здоров’я |
Вихователь |
21.01.2020 |
Ігри
та вправи на розвиток мовленнєвих навичок |
Вчитель
– логопед |
14.02.2020 |
Ігри
та вправи на розвиток дихання |
Інструктор
з фізкультури |
23.02.2019 |
Дотримання
особистої гігієни дитини під час перебування в дитячому колективі |
Медична
сестра |
28.02.2020 |
Розвиваємо
пам'ять дитини |
Практичний
психолог |
16.02.2020 |
Корисні
посилання : розвивальні та навчальні
мультфільми та відеоролики . |
Вчитель
– логопед |
25.03.2020 |
Чим
зайнятися з дитиною під час карантину: топ розвиваючих ігор |
Соціальний
педагог |
1.04.2020 |
Розвиваймо
увагу цікаво та весело. |
Практичний
психолог |
03.04.2020 |
Розвиток
дрібної моторики у дітей з мовленнєвими проблемами |
Вчитель
– логопед |
06.04.2020 |
Як
розвивати навички самообслуговування (користування туалетом) |
Медична
сестра |
13.04.2020 |
Дотримання
єдиних вимог у сім’ ї. |
Соціальний
педагог |
22.04.2020 |
Чим
зайнятися з дитиною під час карантину: топ веселих мовних ігор, розваг. |
Вчитель
– логопед |
07.05.2020 |
Найліпший
мотив до діяльності або зробимо це разом |
Практичний
психолог |
28.05.2020 |
Необхідність
лікування запущеного нежитю у дитини |
Медична
сестра |
Строки дії програми з 01.09.2019 н.р. до 31.08.2020 н.р
7. Індивідуально освітньо-розвитковий
план роботи з дитиною
Практичний психолог ПІБ
№ п/п |
Цілі та завдання |
Моніторинг досягнень |
||||||||
Вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
||
1. |
Стимулювати зорове зосередження на предметах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити приймати
допомогу дорослого. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Формувати вміння утримувати уяву про предмет в пам’яті. Розвивати увагу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Розвивати комунікативні
здібності в ігровій формі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Розвивати сприймання і тактильну пам’ять |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Формувати вміння розрізняти предмети за формою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Формувати вміння гратися з
іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Спонукати дитину діяти відповідно
до поставленої мети займаючись різними видами діяльності ( грою, малюванням,
конструюванням) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Соціальний педагог ПІБ
№ п/п |
Цілі та завдання |
Моніторинг досягнень |
||||||||
Вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
||
1. |
Формування уявлень про себе. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Ініціювати встановлення контактів з однолітками,
дорослими. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Формування адекватних форм поведінки в нових життєвих ситуаціях. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Формування вміння правильного та безпечного
користування предметами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Набуття соціального досвіду |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Формування прагнення поводитися відповідно своєї
статевої приналежності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вихователі
ПІБ
№ п/п |
Цілі та завдання |
Моніторинг досягнень |
||||||||
Вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
||
1. |
Формувати самостійність у виконанні найпростіших
наочно – образних завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Формувати вміння зосереджуватися на змісті та
виконанні ігрового практичного завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Розвивати моторні функції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Формувати навички виконувати знайомі дії з
предметами за наслідуванням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Формувати цілеспрямованому активність дитини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Формувати встановлення емоційного контакту з
дитиною , враховуючи її індивідуальні особливості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Формувати елементарні знання елементарні про оточуючий світ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Розвивати здатність спостерігати за діями
дорослого та виконувати дії за
наслідуванням та показом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інструктор з фізкультури ПІБ
№ п/п |
Цілі та завдання |
Моніторинг досягнень |
||||||||
Вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
||
1. |
Формувати вміння діяти за правилами почергово |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Розвиток рівноваги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Розвиток дрібної і загальної моторики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Розвиток координації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Розвивати маніпуляційну діяльність кисті рук |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Старша медична сестра ПІБ
№ п/п |
Цілі та завдання |
Моніторинг досягнень |
||||||||
Вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
||
1. |
Розвивати вміння слухати дорослого і спонукання до
емоційного відгуку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Формування та активізація мовленнєвої активності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Розвиток інтересу до себе та оточуючих |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Розвиток
навичок користуватися туалетом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Виховання культурно – гігієнічних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель – логопе
Погодження індивідуальноі програми розвитку з батьками
Я, (ПІБ батьків) примала (в) участь у розробці
ІПР та згодна з її змістом
Дата ____________ Підпис
___________
Корекційно – розвивальна робота з дитиною з особливими освітніми потребами
Діагноз:
ДЦП високого ступеня тяжкості
№ п / п |
Дата |
Короткий зміст
роботи |
1. |
24.09.2020 |
Вправи на
знайомство з дітьми та вихователями. Вправи на розвиток дрібної моторики руки
– мовно – рухлива гра «Дім» |
2. |
29.09.2020 |
Вправи на
розвиток дрібної моторики руки «М’ячик»,
пальчикова гра «В гості» |
3. |
1.10.2020 |
Тема:
«Сім’я». -
Поповнення словникового запасу дитини, збагачення
пасивного словника; -
ігрова вправа на розвиток фонематичного слуху
«Звідки звук»; -
пальчикова гра «Сім’я». |
4. |
6.10.2020 |
Тема:
«Сім’я». -
Формувати вміння групувати предмети за величиною
(великий – маленький); -
вивчення червоного кольору ( співвідношення
предметів червоного кольору в груповій кімнаті ); -
вправа на розвиток уваги « Що робить тато/мама». |
5. |
8.10.2020 |
Тема:
«Сім’я». -
Малювання за допомогою спонжиків; -
пальчикова гра «Сім’я». |
6. |
12.10.2020 |
Тема: «У
дитячому садку іграшки чекають нас» -
вправи на
розвиток дрібної моторики руки з використанням кінетичного піску; -
закріплення червоного кольору «Знайти червоний колір
у кімнаті». |
7. |
15.10. 2020 |
Тема: «У
дитячому садку іграшки чекають нас» -
вправи на розвиток пізнавальних процесів « Знайди
однакові речі (розвиток уваги); -
«Хто у гості завітав?»; -
«Птах чи тварина?» -
релаксація – слухання та сприйняття мелодії
«Сонечко» музика В. Раухвергера |
8. |
19.10.2020 |
Тема:
«У дитячому садку іграшки чекають нас» -
засвоєння і вивчення червоного кольору; -
вправи на розвиток мислення « Чого не стало»; -
слухання музики « Півник» російська народна мелодія. |
9. |
21.10.2020 |
Тема: «
Осінь – золота пора». -
вправи на розвиток загальної та дрібної моторики; -
мовно – рухлива гра «Листочки», гра «Пірамідка». -
формувати розуміння понять високо – низько, -
дидактична гра «Де ростуть яблучка?» (високо чи
низько на дереві), -
слухання музики «Дощик», музика Любарського. |
10. |
26.10.2020 |
Тема:
« Осінь – золота пора». -
дидактична гра «Якого кольору предмет» «Такі різні
листочки» (на закріплення червоного кольору), -
вправи на розвиток уваги «Знайди однакові листочки»,
-
слухання музики «Діти і ведмідь» В. Верховинця. |
11. |
27.10.2020 |
Тема:
«Овочі» -
збагачування словника дитини відповідно теми, -
пальчикова гра « Капуста», -
вивчення геометричної фігури – коло. |
12. |
29.10.2020 |
Тема:
«Овочі» -
ігри з пірамідкою, -
читання казки «Білочка», -
ігри з кінетичним піском. |
13. |
3.11.2020 |
Вправи
на розвиток дрібної моторики руки: -
погладжування , -
пальчикова гра « Капуста», -
ігри з помпонами. |
14. |
5.11.2020 |
-
Вправи з м’ячиками
як з гладкими так і з пухирцями, - гра на
розвиток уваги «Покажи іграшку», - «Знайди предмети, які стоять на поличці». |
15. |
9.11.2020 |
-
Ігри на розвиток дрібної моторики руки « Пірамідка», -
ігри в сухому басейні. |
16. |
10.11.2020 |
Тема:
«Фрукти» -
ознайомити дитину з фруктами, їх назвою, кольорами
та формою; -
пальчикова гра «Апельсин»; -
ігри з втулками та пазлами «Фрукти», -
дидактична гра «Що зайве». |
17. |
11.11.2020 |
Тема:
«Фрукти» -
продовжувати ознайомлювати дитину з фруктами, їх
назвою, кольорами та формою; -
ігри на розвиток пізнавальних процесів: «На яку
геометричну фігуру схожий»; -
«Що зайве». |
18. |
13.11.2020 |
Тема:
«Фрукти» -
продовжувати ознайомлювати дитину з фруктами, їх
назвою, кольорами та формою; -
пальчикова гра «Апельсин»; -
ігри з прищіпками; -
релаксація – слухання мелодії «Яблучка», музика Т.
Шутенка. |
19. |
16.11.2020 |
Тема:
«Праця людей восени» -
ознайомити дитину із працею дорослих у саду і на
городі; -
мовна гра «Печу, печу хлібчик»; -
повторення понять праворуч – ліворуч; -
активізувати знання кольорів. |
20. |
18.11.2020 |
Тема:
«Свійські тварини». -
збагачення активного словника дитини поняттями
назвами тварин; -
мовна гра « Кіт збирався до роботи»; -
формувати у дитини поняття довгий – короткий. |
21. |
23.11.2020 |
Тема:
«Свійські тварини». -
поглиблювати знання про свійських тварин; -
ігри на розвиток пізнавальних процесів: «Де сховалася
тваринка»; -
пальчикова гра «Кішка та мишка»; -
продовжувати ознайомлювати дитину з поняттями довгий
– короткий. |
22. |
1.12.2020 |
Тема:
«Птахи нашого краю». -
ознайомити дитини з птахами, які прилітають на
територію дитячого садка; -
збагатити пасивний словник дитини словами – назвами
птахів; -
пальчикова гра «Пташка»; -
ознайомити дитину з геометричною фігурою –
трикутник. |
23. |
3.12.2020 |
Тема:
«Зимонька – зима». -
ознайомити дитину з характерними явищами зими; -
продовжувати вчити орієнтуватися в часі: ранок,
день, ніч. -
дидактична гра «Сніжинки»; -
слухання вірша М. Познанської «Сніг». |
24. |
8.12.2020 |
Тема:
«Зимонька – зима». -
ознайомити дитину з характерними явищами зими; -
продовжувати вчити орієнтуватися в часі: ранок, день, ніч; -
гра «Тихо, тихо падає сніг». |
25. |
10.12.2020 |
Тема:
«Гарні друзі є в зими: санчата, лижі, ковзани». -
продовжувати ознайомлювати дитину з характерними
явищами зими; -
пальчикова гра «Ялинка»; -
формувати навички розрізняти праву та ліву руку. |
26. |
14.12.2020 |
Тема:
«Гарні друзі є в зими: санчата, лижі, ковзани». -
продовжувати ознайомлювати дитину з характерними явищами зими; -
пальчикова гра «Ялинка»; -
дидактична гра «Що зайве». |
27. |
15.12.2020 |
Тема:
«Зимовий одяг та взуття». -
ознайомити дитину з назвами одягу та взуття; -
мовна гра « Морозець»; -
пальчикова гра «Кулька»; -
читання казки «Рукавичка». |
28. |
22.12.2020 |
Тема:
«Зимовий одяг та взуття». -
продовжувати ознайомлювати дитину з назвами одягу та
взуття ; -
дидактична гра «Сніжинки»; -
гра «Прикрась рукавичку». |
29. |
24.12.20202 |
Тема:
«Зимові свята. Новий рік». -
розповідь – опис
малюнка «Новорічне свято»; -
мовна гра «снігова баба». |
30. |
15.01.2021 |
Ігри
в сухому басейні (відповідно настрою дитини). |
31. |
18.01.2021 |
Тема:
«Посуд» -
ознайомити дитину з предметами посуду; -
пальчикова гра «Помічники»; -
дидактична гра «Чого не вистачає». |
32. |
20.01.2021 |
Тема:
«Посуд» -
продовжувати ознайомлювати дитину з предметами
посуду; -
мовна гра «Кашка»; -
вивчення синього кольору. |
33. |
22.01.2021 |
Ігри
з піском в пісочниці з підсвіткою «Ферма». |
34. |
27.01.2021 |
Читання
віршиків про тварин; -
гра «Відгадай хто це». (відповідно настрою дитини). |
35. |
1.02.2021 |
Вправи
на розвиток дрібної моторики руки: «Покачай
м’ячик»,
« Снігова баба», «Кашка». |
36. |
2.02.2021 |
Тема:
«Домашні помічники». -
ознайомити дитину з електроприладами та предметами
побутової техніки; -
дидактична гра «Чарівна торбинка»; -
повторення вивчених кольорів червоний, жовтий,
синій, зелений. |
37. |
5.02.2021 |
Тема:
«Домашні помічники». - продовжувати
ознайомлювати дитину з
електроприладами та предметами побутової техніки; - дидактична гра «Чарівна торбинка»; -
повторення вивчених кольорів червоний, жовтий, синій, зелений; -
гра « Розфарбуй побутові прилади». |
38. |
09.02.2021 |
Вправи
на розвиток дрібної моторики руки: «Покачай
м’ячик», « Снігова баба», «Кашка». |
39. |
12.02.2021 |
Тема
«Професії». -
ознайомити дитину з професіями; -
дидактична гра «Помічники»; -
пальчикова гра « Нумо дружно всі вставайте». |
40. |
15.02.2021 |
Тема:
«Професії» . -
продовжувати ознайомлювати дитину з професіями; -
вивчити білий колір; -
гра «Працюємо на городі». |
41. |
17.02.2021 |
Ігри
в сухому басейні (відповідно бажання дитини). |
42. |
19.02.2021 |
Тема:
«Меблі». -
ознайомити дитину з назвами меблів; -
дидактична гра «Що це»; -
мовна гра «Ліжечко». |
43. |
22.02.2021 |
Тема:
«Меблі». -
продовжувати ознайомлювати дитину з назвами меблів; -
дидактична гра «Що це?»; -
ознайомити дитину з геометричною фігурою
- квадрат. |
44. |
24.02.2021 |
Ігри
з піском в пісочниці з підсвіткою «Меблі». |
45. |
26.02.2021 |
Тема:
«Транспорт». -
ознайомити дитину з поняттями транспорт; -
логоритмічна гра «Потяг»; -
продовжувати вчити дитину розрізняти праву та ліву
руку. |
46. |
01.03.2021 |
Тема:
«Транспорт». -
продовжувати ознайомити
дитину з поняттями транспорт; -
повторити раніше вивчені кольори; -
пальчикова гра «Вертоліт». |
47. |
03.03.2021 |
Тема
«Зоопарк». -
ознайомити дитину з мешканцями зоопарку; -
пальчикова гра «Чарівний лев»; -
гра «Відгадай, яких частин тіла бракує». |
48. |
05.03.2021 |
Тема
«Зоопарк». -
продовжувати
ознайомлювати дитину з мешканцями зоопарку; -
читання вірша О. Чурілова «Африка»; -
пальчикова гра «Веселий дощик». |
49. |
09.03.2021 |
Тема:
«Весна іде, красу несе». -
ознайомити дитину з характерними явищами весни; -
мовна гра «Веснянка»; -
пальчикова гра «Вийди, вийди сонечко». |
50. |
12.03.2021 |
Тема:
«Мамине свято. Первоцвіти». -
продовжувати формувати уявлення дитини про ознаки
весни; -
мовна гра «Квіти
- першоцвіти»; -
розмалювати квітку пролісок. |
51. |
16.03.2021 |
Тема:
«Мамине свято. Первоцвіти». -
продовжувати формувати уявлення дитини про ознаки
весни; -
пальчикова гра «Ой прийшла до нас весна»; -
гра з прищіпками «Квітка». |
52. |
18.03.2021 |
Ігри
в сухому басейні (відповідно бажання дитини). |
53. |
23.03.2021 |
Тема:
«Весняні турботи тварин та птахів». -
дидактична гра «Пори року»; -
мовна гра «Пташка»; -
пальчикова гра «Шпаківня». |
54. |
25.03.2021 |
-
Ігри: « Склади з частин»; -
«Що зайве»; -
пальчикова гра «Пташка». |
55. |
29.03.2021 |
Ігри
в сухому басейні (відповідно бажання дитини). |
56. |
31.03.2021 |
Сюжетно
– рольова гра «Зоопарк». |
57. |
02.04.2021 |
Ігри
з піском в пісочниці з підсвіткою. |
58. |
05.04.2021 |
-
Ознайомлювати дитину з числами в межах
трьох; -
продовжувати вчити дитину групувати предмети за величиною; -
пальчикова гра «Метелик». |
59. |
07.04.2021 |
Тема:
«Космічна подорож». -
формувати елементарні уявлення про небо, зорі,
Місяць, Сонце. -
мовна гра «Вранці сонце прокидається»; -
пальчикова гра «Сонечко». |
60. |
09.04.2021 |
Тема:
«Космічна подорож». -
продовжувати формувати елементарні уявлення про небо, зорі, Місяць, Сонце. -
мовна гра «Вранці сонце прокидається». |
61. |
12.04.2021 |
Ігри
в сухому басейні (відповідно бажання дитини). |
62. |
13.04.2021 |
Прогулянка
на свіжому повітрі в «Кімнаті відчуттів». |
63. |
14.04.2021 |
Вправи
на розвиток емоційної сфери -
«Кубик емоцій»; -
Вправа « Хто у дзеркалі». |
64. |
20.04.2021 |
Тема:
«Великдень». -
ознайомити дитини з християнським святом
«Великдень»; -
дидактична гра «Склади крашанку з частин; -
мовна гра « Розмалюю писанку». |
65. |
22.04.2021 |
Тема:
«Великдень». -
продовжувати ознайомлювати дитину з християнським святом «Великдень»; -
дидактична гра «Склади крашанку з частин; -
розф арбовування писанки. |
Корекційно –
розвивальна робота з дитиною з ООП
соціального педагога Корячки А.В.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Форма роботи |
1. |
21.09.2020 |
Встановлення
емоційного контакту |
Тема
: «Знайомство» -
гра
«Давай знайомитися»; -
гра з кінетичним піском; -
слухання
пташок та шелесту листя. |
2. |
28.09.2020 |
Розвиток відчуття безпеки та довіри до
навколишнього, встановлення емоційного контакту. |
Тема: «Гра дитини» -
психогімнастик «Я усміхаюся друзям»;
пальчикова гімнастика; -
корекційно – розвивальна гра «Ти
живеш серед людей». |
3. |
07.10.2020 |
Формування
уявлення про себе: стать , вік, ім’я;
встановлення емоційного контакту. |
Тема
: «Я – людина» -
дидактична гра «Хто в дзеркалі?»; -
пальчикові
ігри; -
пісочна
гра «Казкове пісочне місто». |
4. |
13.10.2020 |
Формування адекватних форми поведінки в нових
життєвих ситуаціях; встановлення емоційного контакту. |
Тема
: «Знайомство» -
Корекційно - розвивальна гра «У
світі ввічливих слів»; -
групова гра «Різні настрої». |
5.
|
20.10.2020 |
Розвиток відчуття безпеки та довіри до
навколишнього, встановлення емоційного контакту. |
Тема
: « Осінь золота» -
Сюжетна гра «Прогулянка малят»;. -
дидактична гра «Впізнай за описом»; -
читання казки «Добра темнота» |
6. |
28.10.2020 |
Формування
уявлення про себе: стать , вік, ім’я;
встановлення емоційного контакту. |
Тема : « Я – людина» -
психогімнастичний етюд «Це – Я»; -
мовно – рухлива гра «Чарівне
дзеркальце»; -
дидактична гра «Що це?». |
7. |
04.11.2020 |
Формувати в дитини позитивного ставлення до своєї
зовнішності |
Тема : «Я – людина» -
вправа – вітання «Мій настрій»; -
дидактична гра «Що це?»; -
групова гра «Частини тіла». |
8. |
11.11.2020 |
Розвиток
вміння ініціювати контакти з іншими дітьми та приймати допомогу від
однолітків та дорослих |
Тема:
«У дитячому садку іграшки чекають» -
групові ігри : · «Мильні
бульбашки», · «Країна
друзів», · «Мої
добрі справи» |
9. |
18.11.2020 |
Формування розуміння правильного та безпечного
користування предметами. |
Тема:
«Праця людей восени» -
дидактична гра «Кому що підходить»; -
корекційно – розвивальна гра «Який
предмет зайвий»; -
пальчикова гра «Млинці». |
10. |
25.11.2020 |
Формування вміння дитини співвідносити
вчинки «добре – погано» (розрізняти
сюжетні малюнки на яких зображено поведінку
дитини різного характеру) |
Тема
: «Дитячий садок» -
дидактична гра «Плутанина»; -
корекційно
– розвивальна гра «Свої – чужі»; -
релаксація «Спостереження за
хмарами»; - |
11. |
02.12.2020 |
Формування навички спілкування у процесі спільних
ігор |
Тема :Дитячий садок» -
психогімнастика «Хороший настрій», -
сюжетна гра «Дитячий садок»; -
ігрова
вправа « Поклич лагідно». |
12. |
09.12.2020 |
Формування уявлення про себе (стать, вік, ім’я). |
Тема
: «Я - людина» -
дидактична гра «Моє тіло»; -
ігрова вправа «Хто у дзеркалі»; -
пальчикові ігри. |
13. |
16.12.2020 |
Формувати в дитини позитивного ставлення до своєї
зовнішності |
Тема
: «Я – людина» -
пальчикова гра «Пальчики вітаються» -
психогімнастичний етюд «Зачарована
дитина». |
14. |
23.12.2020 |
Формування навички спілкування у процесі спільних
ігор |
Тема
: «Дитячий садок» -
групова корекційно – розвивальна
гра «Мій день»; -
пісочні ігри « Місто на піску»; -
вправи для релаксації. |
15. |
29.12.2020 |
Формування
розуміння правильного та безпечного користування предметами. |
Тема:
«Домашні помічниики» -
дидактична гра «Відгадай
предмет»; -
розгляд демонстративного матеріалу
«Безпечні – небезпечні предмети», -
пальчикові ігри. |
16. |
06.01.2021 |
Формування адекватних форми поведінки в нових
життєвих ситуаціях |
Тема
: «У дитячому садку іграшки чекають» -
будівельно – конструктивна гра
«Гараж для автомобіля»; -
дидактична гра « Хто що робить». |
17. |
13.01.2021 |
Формування навички спілкування у процесі спільних
ігор |
Тема
: «Друзі, хлопчик і дівчинка» -
корекційно – розвивальна гра «Хто
до кого піде в гості»; -
ігри з кінетичним піском «Пісочні
секретики».
|
18 |
20.01.2021 |
Формування уявлення про себе (стать, вік, ім’я). |
Тема:
«Я – людина» -
дидактична гра «Моє тіло»; -
казкотерапевтична гра «Подорож у
країну почуттів»; -
читання вірша «Правда ж, мамо , я
великий?»
(М.Познанська) |
19 |
27.01.2021 |
Формувати в дитини позитивного ставлення до своєї
зовнішності |
Тема:
«Ой весела в нас зима, веселішої нема» -
вправа – вітання «Мій настрій»; -
ігрова вправа «Частини тіла»; -
казкотерапевтична гра «Сніжинки –
пушинки» |
20 |
03.02.2021 |
Розвиток відчуття безпеки та довіри до
навколишнього. |
Тема
: «Смачні страви готували і до столу подавали» -
корекційно – розвивальна гра «У
світі ввічливих слів»; -
психогімнастичний етюд «Різні
настрої»; -
сюжетна гра «Дитяче кафе». |
21 |
10.02.2021 |
Формування
вміння дитини співвідносити вчинки
«добре – погано» (розрізняти сюжетні малюнки на яких зображено
поведінку дитини різного характеру) |
Тема
: «Ой весела в нас зима, веселішої нема» -
дидактична гра «Що таке добре, а що
таке погано»; -
ігрова вправа «Сніг – сніжок»; -
мовна гра «Морозець» |
22 |
17.02.202
1 |
Розвиток
вміння ініціювати контакти з іншими дітьми та приймати допомогу від
однолітків та дорослих |
Тема:
«Зоопарк» -
групова вправа «Чого бракує у
тварини»; -
групова гра «Почуєш звук
– покажи напрямок»; -
будівельно – конструктивна гра
«Зоопарк» |
23 |
24.02.2021 |
Формування
розуміння правильного та безпечного користування предметами. |
Тема
: «Домашні помічники» -
ігри з фігурками «Овочі, фрукти» ; -
вправи: «Корисні предмети», «Будь
уважним»; -
дидактична гра «Важке – легке»
(робота з картинками) . |
24 |
03.03.2021 |
Розвиток
вміння ініціювати контакти з іншими дітьми та приймати допомогу від
однолітків та дорослих |
Тема
: «Транспорт» -
сюжетно – рольова гра гра «
Автобус»; -
логоритмічна вправа «На чавоні». |
25 |
10.03.2021 |
Формувати
вміння дитини співвідносити вчинки
«добре – погано» (розрізняти сюжетні малюнки на яких зображено
поведінку дитини різного характеру) |
Тема:
«Весна іде, красу несе» -
дидактична гра «Добрі та погані
вчинки у природі»; -
пальчикова гра «Ой прийшла до нас
весна». |
26 |
17.03.2021 |
Формування навички спілкування у процесі спільних
ігор |
Тема:
«Весняні турботи птахів» -
сюжетно – рольова гра «Пташенята у
гнізді»; -
релаксація «Слухання співу пташок»; -
групова гра «Будьте уважними». |
27 |
24.03.2021 |
Формування
розуміння правильного та безпечного користування предметами |
Тема
: «Домашні помічники» -
дидактична гра «Холодний, теплий,
гарячий» (робота з картинками); -
пальчикові ігри. |
28 |
31.03.2021 |
Розвиток
вміння ініціювати контакти з іншими дітьми та приймати допомогу від
однолітків та дорослих |
Тема:
«У дитячому садку іграшки чекають» -
групові ігри : · «Мильні
бульбашки», · «Країна
друзів», · «Мої
добрі справи»вправа . |
29 |
07.04.2021 |
Формування навички спілкування у процесі спільних
ігор |
Тема
: «Весна іде, красу несе» -
логоритміка «Дзвіночок дзвенить – дітей
веселить»; -
дидактична гра «Що зайве» |
30 |
14.04.2021 |
Формування
розуміння правильного та безпечного користування предметами |
Тема
: «Домашні помічники» -
дидактична гра «Кому що підходить»; -
корекційно – розвивальна гра «Який
предмет зайвий».
|
31 |
21.04.2021 |
Формування навички спілкування у процесі спільних
ігор |
Теми
: «Природні явища» -
Творча гра «Чудові палички»; -
Ігрова вправа «Відгадайте, що
звучить». |
32 |
28.04.2021 |
Розвиток відчуття безпеки та довіри до
навколишнього. |
Тема
: «Смачні страви готували і до столу подавали» -
корекційно – розвивальна гра «У
світі ввічливих слів»; - психогімнастичний етюд «Різні настрої»; - сюжетна гра «Дитяче кафе». |
Комментариев нет:
Отправить комментарий