Розвивально-ігрове середовище
інклюзивних груп
«Ромашка» «Сонечко»
Розвивальні осередки території та приміщень ДНЗ
Казковий замок
Корекційно – розвивальна робота спеціалістів закладу з дітьми з ООП
Стимуляція сенсорного сприйняття
Використання методики "Лялька як персона"
Розвиток навичок взаємодії
Розвиток
загальної та дрібної моторики
асистентами вихователів
Розвиваємо дрібну моторику за допомогою гри «Мозаїка»
Будуємо вежі з
кінетичного піску
Розвиваємо поняття
«Форма», «Величина»
Вивчаємо кольори за допомогою різнокольорових будівельних
блоків
Формуємо навики орієнтації у просторі
Виховання
культурно-гігієнічних навичок
Ігрова взаємодія
в сухому басейні
Допомога дітей
під час вдягання на прогулянку
Доступність будівлі
і коридорів приміщення ДНЗ
Супровід дітей з особливими освітніми потребами
музичними
керівниками, інструктором з фізкультури, сестрою медичною старшою
Театралізована логоритміка, або «Хто сказав «няв»?
Самомасаж із музичним супроводом
Рухові ритмічні
вправи
Психогімнастичні вправи та етюди
Вправи з
формування предметно-маніпулятивної діяльності рук (пальців)
Виконавння вправ на релаксацію з використанням фітболу
Виконання вправ лежи на спині маніпулюючи предметами (кільцями)
Вправи для формування положення голови з використанням ігрового посібника (поліпшення
поворотів шийного хребта)
Вправи на ходіння до певного предмета за вказівкою
дорослого
Робота в команді
психолого-педагогічного супроводу
Точковий масаж
(погладжування)
Збивання їжі
бледнером для дитини з ДЦП
Застосування сухого басейну
Контроль за навантаженням динити на занятті з фізкультури
Зондовий масаж
Розслаблюючий масаж
Комментариев нет:
Отправить комментарий